چه می توانم انجام دهم به جهانیان کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه می توانم انجام دهم به جهانیان کلیهچه می توانم انجام دهم به جهانیان کلیه

وقتی کلیه ها کوچکتر از اندازه طبیعی تبدیل، نشان می دهد انقباض riñón.Si سمت چپ به تنهایی، کلیه جهانیان می completamente.Algunas شکست خورده اقدامات احتیاطی می تواند کمک کند و یا حتی متوقف کردن این progresión.Sabes چه می توانید برای کلیه جهانیان انجام دهید؟

مایکروسافت کلیه معمولا با خون و اکسیژن تکمیل شده توسط سلول های ذاتی کلیه کمتر ایجاد می شود، به طوری که سلول از عملکرد کلیه آسیب دیده است و یا نکروز lentamente.En بنابراین کلیه کوچکتر و کوچکتر شوند. در طی این پیشرفت، فشار خون بالا، پروتئینوری، تورم و علائم دیگر ممکن است به نظر می رسد برای سرعت بخشیدن به بدتر شدن بیماری مشاهده renal.En از این، بیماران می توانند از روش های زیر را.

1.Coma غنی تر از ویتامین C و آنتی اکسیدان مواد غذایی

ویتامین C و آنتی اکسیدان ها می تواند کمک به محافظت از اندام در سراسر بدن، به طوری که بیماران مبتلا به کلیه جهانیان پیشنهاد خوردن غذاهای بیش غنی از ویتامین C و آنتی اکسیدان برای حفظ عملکرد کلیه و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه ها.

2.Beba چای گیاهی

برخی از چای های گیاهی هستند تصفیه خون خوب است که می تواند کمک به افزایش حجم ادرار، حذف مواد زائد بیشتری دفع و سموم از بدن، و مدیریت برخی از نشانه های بیماری renal.La گزنه برگ، قاصدک، مریم گلی، ابریشم ذرت، و غیره، می تواند کمک به بهبود سلامت کلی از بیماران کلیوی انقباض.

3.Follow برنامه ورزشی منظم

گزارش شده است که ورزش منظم برای کنترل فشار خون بالا و pacientes.Esto افزایش ایمنی تنها می تواند کاهش سرعت پیشرفت کلیه کاهش به یک نقطه کمک سودمند است.

4. نگاهی TCM

تعدادی از داروهای چینی بی خطر و موثر در پرورش کلیه معلول و بازسازی ساختار riñón.Una ثابت کرده اند هنگامی که سلول های کلیه آسیب دیده را دریافت تغذیه کافی، خون و اکسیژن، که می تواند بهبود تدریجی رسیدن به سپس، اندازه کلیه بیماران را می توان تا حدی معکوس شود.

این روش واقعا برای بیماران مبتلا به منقبض کلیه مفید است. سعی کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها توسط پزشک آنلاین.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/500.html





:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: